Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

"Cisza jak makiem zasiał" to hasło kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung,realizowanej przez agencję reklamową Schulz.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Kampania i jej hasło mają na celu podkreślenie wyjątkowościodkurzaczy linii Silky- wiążą się z bardzo niskim natężeniemdźwięku (zaledwie 67 dBA) podczas ich eksploatacji.

Akcja oraz działania PR prowadzone są w prasie kobiecej,lifestylowej, branżowej i wnętrzarskiej. Layouty prasowe ukazująsię takich w tytułach jak "Claudia", "Poradnik Domowy", "ŚwiatKobiety", "Elle", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Naj","Zwierciadło" oraz "Viva!".

Autorami kreacji są Marta Filipiuk Michniewicz i Angelika Zbochz udziałem Leszka Oleszki i Krzysztofa Tkaczyka. Za koordynacjęprac agencji Schulz odpowiada Anna Makowska.

Wsparciem kampanii Silky są materiały POS umieszczone w sieciachhandlowych.

Całość działań reklamowych potrwa do końca roku.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+