Samsung stworzy serwis konkurencyjny wobec Facebooka?

Koreański koncern ponoć zamierza stworzyć własny serwis społecznościowy, który miałby konkurować z Facebookiem i Google+.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Korea Times, powołując się na anonimowych przedstawicieli Samsung Electronics, twierdzi że azjatycka firma już na początku przyszłego roku uruchomi własną platformę społecznościową. Projekt ponoć nie ma jeszcze oficjalne nazwy. W związku z tym, roboczo określa się go jako Samsung Facebook.

Do wkroczenia na obszar social mediów koreański gigant ma zamiar wykorzystać bardzo silną pozycję, jaką wypracował sobie na rynku elektroniki użytkowej. Samsung liczy na to, że dzięki integracji Samsung Facebook z produkowanymi przez firmę telefonami komórkowymi, tabletami, aparatami, kamerami, telewizorami, odtwarzaczami Blu-ray i całą gamą innego sprzętu, serwis mógłby zdobyć sporą bazę użytkowników w szybkim tempie zaraz po premierze.

Uruchomienie własnego serwisu społecznościowego dobrze wpisywałoby się w strategię Samsung Electronics, polegającą na rozwoju w kierunku oprogramowania i internetu. Już w tej chwili koreańska firma ma swojej ofercie komunikator ChatOn, system Social Hub oraz ciągle rozwijane Family Story, platformę służąca do dzielenia się zdjęciami.

Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"