3,5 mln widzów „Sanatorium miłości”. TVP1 znokautowała konkurencję

Nowy program „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,50 mln widzów. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 6,80 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
3,5 mln widzów „Sanatorium miłości”. TVP1 znokautowała konkurencję
Uczestnicy „Sanatorium miłości”; fot. TVP

„Sanatorium miłości” nadawane było na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 20 stycznia do 31 marca 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 3,50 mln widzów. Przełożyło się to na 22,54 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-5-sezon-ogladalnosc-jacek-kurski-komentarz,7171191656089729a ##

Najwięcej widzów zgromadził 3 odcinek nowej serii, wyemitowany 3 lutego br. Oglądało go 3,89 mln osób.

grafika

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas audycje kabaretowe, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 10,46 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. filmy fabularne i „MasterChef Junior”; 6,91 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (pasmo filmowe; 5,15 proc).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmarl-cezary-mocek-z-sanatorium-milosci-w-tvp1,7171116796675713a ##

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była liderem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków cyklu wyniosły 6,80 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szosta-edycja-rolnik-szuka-zony-jak-sie-zglosic-premiera-opinie,7171208094811777a ##

Prowadzony przez Martę Manowską program „Sanatorium miłości” pokazuje relacje towarzyskie osób w wieku 60 i więcej lat, którzy przez trzy tygodnie mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu, leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego. Audycja jest połączeniem reality-show z elementami dokumentu.

Grupą docelową widowni „Sanatorium miłości” są przede wszystkim osoby starsze. - Naszą lojalną widownią jest m.in pokolenie 55+, dla którego jest adresowany nasz program. Sądzę, że z ciekawości „Sanatorium miłości” będą śledzić również młodsi widzowie - jakiś czas temu mówił nam prezes Telewizji Polskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-i-rolnik-szuka-zony-z-odcinkami-specjalnymi-na-wielkanoc,7171097776732289a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online