Marcin Dorociński zachęca w reklamie Santander Banku do udziału w loterii „Moc Wygrywania”

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego, w której promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród wynosi 1,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama z udziałem Marcina Dorocińskiego pokazuje, że pieniądze nie spadają z nieba, ale klienci Santander Bank Polska mogą je wygrywać.

Nowy spot pokazuje radość ludzi cieszących się z wygranej. Radosną atmosferę podkreśla utwór Pharrella Williamsa „Happy”.

W loterii klienci banku mogą wygrać 100 zł, 1000 zł, a nawet 100 000 zł. Szanse na wygraną można otrzymać m.in. za codzienne korzystanie z usług takich jak płacenie kartą, blikiem, przelewy, wypłaty z bankomatów, wymianę walut czy otwarcie konta oraz wiele innych usług. Całkowita pula nagród wynosi 1,5 mln złotych.

Loteria wystartowała 3 października i potrwa 6 tygodni.

– W Santander Bank Polska doceniamy naszych klientów. Chcemy odpowiadać na ich potrzeby oraz pokazać, że są dla nas ważni. Loteria „Moc Wygrywania” daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy, które zasilą domowy budżet – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektorka Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.

Reklama będzie emitowana w telewizji, obejmie także internet (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising. Za realizację spotu dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"