Piotr Adamczyk w reklamie Santander Bank Polska

Santander Bank Polska w nowej kampanii reklamuje promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Narratorem w spocie jest aktor Piotr Adamczyk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla, że w ramach promocji na rachunku Max Konto Oszczędnościowe w Santander Bank Polska oprocentowanie nowo wpłaconych środków do 100 tys. zł wynosi 8 proc. w skali roku. Takie odsetki będą naliczane do 29 czerwca na rachunkach założonych przez klientów najpóźniej 9 czerwca.

Reklamy informują też, że po założeniu Konta Jakie Chcę można zyskać, po spełnieniu wskazanych aktywności na rachunku, do 400 zł. Taka oferta będzie obowiązywać do końca kwietnia.

W spocie promocyjne oprocentowanie symbolizują monety, które wylatują ze świnki skarbonki, układając się w kształt 8 proc. Sloganowi „Moc oszczędzania” towarzyszy fragment piosenki „The Power” zespołu SNAP!

 

Narratorem w spocie jest Piotr Adamczyk. Biuro prasowe Santander Bank Polska nie odpowiedziało na pytania portalu Wirtualnemedia.pl, czy to początek dłuższej współpracy z aktorem.

Poprzednio Santander Bank Polska reklamował Marcin Dorociński

Pod koniec ub.r. z reklam Santander Bank Polska zniknął Marcin Dorociński, występujący w nich od wiosny 2020 roku. Został bohaterem, razem z Piotrem Fronczewskim, serii spotów piwa Tyskie.

- Santander Bank Polska od wielu lat opiera swoje kampanie na znanych osobistościach. Nawiązujemy współpracę w perspektywie 2-3 letniej. Zakończyliśmy cykl udanych kampanii z naszym dotychczasowym ambasadorem, które istotnie wsparły pozytywny wizerunek marki - tłumaczyło nam miesiąc temu biuro prasowe

Zapowiedziało, że bank wkrótce przedstawi swojego nowego ambasadora reklamowego. Wcześniej w jego kampaniach występowali m.in. zagraniczne gwiazdy John Cleese, Chuck Norris, Danny DeVito, Antonio Banderas i Pele, a także Łukasz Nowicki (w latach 2017-18).

Obsługą reklamową Santander Bank Polska zajmują się agencja Red8 Advertising (kreacja kampanii) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów). Wiele spotów z Dorocińskim wyprodukowała firma Propeller.

W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wyniosły 174,58 mln zł, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej (131,32 mln zł).

Adamczyk 7 lat w reklamach eurobanku

Piotr Adamczyk od połowy 2012 roku grał w kampaniach reklamowych eurobanku. Jesienią 2019 roku zniknął on z rynku po przejęciu przez Bank Millennium, Adamczyk pojawił się jeszcze razem z youtuberem Radosławem Kotarskim, bohaterem reklam Banku Millennium, w kampanii wspierającej tę fuzję.

Ponadto Adamczyk wystąpił w kilku kampaniach sieci Play, jesienią ub.r. promował obniżkę ceny w jednym z wariantów abonamentu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"