Bank Santander zakończył trwający od pół roku przetarg na obsługę mediową. Jego celem było skonsolidowanie obsługi w jednej agencji w Europie.
Santander do współpracy wybrał grupę dentsu. Obsługą banku w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Portugalii zajmie się Carat. Budżet banku w Polsce i w USA trafi do dentsu X. Dotychczas w Polsce - od 2019 roku - Santander był klientem Starcomu (Publicis Groupe). Agencja pracowała zarówno dla Santander Bank Polska, jak Santander Consumer Bank (zajmuje się jedynie obsługą kredytów konsumenckiech).
W Wielkiej Brytanii bank był klientem Carata (od 2008 roku), zaś w Hiszpanii i Portugalii - klientem Areny (Havas Media Group).
Według szacunków, Santander przeznaczył na reklamę w 2020 roku na całym świecie 517 mln euro.

W finale przetargu dentsu rywalizowało z IPG i Havas Media Group.
Bank rozpocznie współpracę z dentsu z początkiem kwietnia br.











