Santander konsoliduje obsługę mediową w dentsu

Bank Santander rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Budżet skonsolidował w grupie dentsu. Rozstrzygnięcie obejmuje również Polskę, w której bank dotychczas był klientem Starcomu (Publicis Groupe).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Bank Santander zakończył trwający od pół roku przetarg na obsługę mediową. Jego celem było skonsolidowanie obsługi w jednej agencji w Europie.

Santander do współpracy wybrał grupę dentsu. Obsługą banku w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Portugalii zajmie się Carat. Budżet banku w Polsce i w USA trafi do dentsu X. Dotychczas w Polsce - od 2019 roku - Santander był klientem Starcomu (Publicis Groupe). Agencja pracowała zarówno dla Santander Bank Polska, jak Santander Consumer Bank (zajmuje się jedynie obsługą kredytów konsumenckiech).

W Wielkiej Brytanii bank był klientem Carata (od 2008 roku), zaś w Hiszpanii i Portugalii - klientem Areny (Havas Media Group).

Według szacunków, Santander przeznaczył na reklamę w 2020 roku na całym świecie 517 mln euro.

W finale przetargu dentsu rywalizowało z IPG i Havas Media Group.

Bank rozpocznie współpracę z dentsu z początkiem kwietnia br.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"