Santander szuka agencji do obsługi budżetu nowej marki

Bank Santander szuka agencji reklamowej do obsługi paneuropejskiego budżetu obejmującego działania w zakresie reklamy i marketingu bezpośredniego dla nowej, ujednoliconej usługi internetowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Hiszpańska grupa bankowa chce zatrudnić agencję, która jest mocno obecna na najważniejszych dla niej rynkach Europy, takich jak Hiszpania, Włochy i Wielka Brytania. Zadaniem ostatecznie wybranej agencji będzie wypromowanie nowej usługi, która ma połączyć indywidualne internetowe marki Santandera w poszczególnych krajach (m.in. Cahoot w Wlk. Bryt. i OpenBank w Hiszpanii) w jedną ogólnoeuropejską markę banku internetowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"