Seat w natarciu

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna nowego Seat-a Toledo

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wprowadzenie na polski rynek nowego modelu auta i zaprezentowanie go jako samochodu dużego, przestronnego i funkcjonalnego, a jednocześnie mającego sportowy charakter, zaawansowaną technologie i dynamiczne silniki. Hasło kampanii to "Nowy SEAT Toledo. Przestrzenny sedan ze sportowym charakterem."

  

Kampania została zaplanowana na marzec i kwiecień br. i obejmuje TV (TVP1,TVP2, TVN, TV4, TV Polsat, Discovery, TVN24, AXN, Kino Polska, Animal Planet, Canal+), prasę (National Geographic, Businessman Magazine, Manager Magazine, Home&Market, Gentelman, Sukces, Playboy, Magazyn Flota, Rezydencje, Gazeta Finansowa, Film, Focus, Forum, Murator, Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost) oraz Internet.

Dodatkowo kampanii towarzyszą działania marketingu bezpośredniego w postaci wysyłki zaproszeń do wyselekcjonowanej grupy docelowej z bazy Acxiom.

Za kreację oraz wybór mediów odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa; za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom Warszawa.

Nowy SEAT Toledo to drugie, po modelu SEAT Altea, auto nowej generacji samochodów marki SEAT zaprojektowane i zbudowane w ramach Audi Brand Group, do której SEAT należy od 2002 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online