SEC Newgate CEE i MullenLowe Group sformalizowały swoją współpracę w zakresie biletarnej promocji swoich usług, kontrolowanego dostępu do bazy klienckiej oraz specyficznego dla danej branży know how.
MediaHub, MullenLowe Warsaw i SEC Newgate CEE mają komplementarne usługi w obszarach mediów, reklamy i PR. Grupa MullenLowe od sierpnia 2020 roku była klientem agencji SEC Newgate CEE. Teraz podpisano umowę o partnerstwie.
SEC Newgate CEE wspiera agencję kreatywną i dom mediowy w projektach związanych z earned media, w działaniach prospołecznych, kampaniach CSR oraz programach sustainability. Ponadto agencja jak dotychczas odpowiada za działania PR spółek w MullenLowe Group, w tym za doradztwo strategiczne, pozycjonowanie ekspertów domu mediowego i agencji reklamowej oraz prowadzi ich biuro prasowe.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencja-sec-newgate-cee-zofia-bugajna-kasdepke-sebastian-hejnowski-joanna-poniatowska-opinie-ceny-oferta,7170360475949185a ##
Dom mediowy MediaHub wspiera SEC Newgate w obszarach takich jak strategia mediowa, planowanie i zakup mediów oraz dostęp do zaawansowanych narzędzi digitalowych. MediaHub stanowi ponadto zaplecze agencji SEC Newgate CEE w zakresie data-driven insights.
- SEC Newgate jest partnerem, który doskonale uzupełnia nasze kompetencje i pozwala oferować naszym Klientom pełne spectrum usług w ramach komunikacji 360. Dlatego włączamy usługi PR do naszej oferty, pracujemy razem przy przetargach, poszerzamy zakres doradczy. Co ważne, robimy to płynnie, działając jak jeden, zintegrowany zespół - powiedziała Ewa Góralska, managing director MediaHub i członkini zarządu MullenLowe Group.











