Seegame z nową platformą dla marketerów. Łączy twórców, marki i sprzedaż na żywo

Seegame wprowadza na rynek kompleksową platformę dla marek i twórców. Jej celem jest uproszczenie współpracy reklamowej i zwiększenie efektywności kampanii dzięki połączeniu technologii livecommerce i influencer marketingu. Jakie możliwości oferuje?

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Seegame z nową platformą dla marketerów. Łączy twórców, marki i sprzedaż na żywo
Seegame nowe narzędzie

Seegame rozpoczęło działalność jako narzędzie do emisji reklam w transmisjach live na Twitchu, wspierając reklamodawców w dotarciu do społeczności gamingowej. Dziś marka rozszerza ofertę – wychodzi poza sektor gier, oferując kampanie w wielu kanałach jednocześnie: na Twitchu, YouTube czy platformach Meta.

Wierzymy w rozwój i w to, że technologia musi nadążać za zmieniającymi się potrzebami reklamodawców – mówi Marek Naruszewicz, CEO adQuery i Seegame. – Seegame to pierwsza taka platforma na rynku, która łączy marki z twórcami i pozwala rozliczać efekty kampanii influencerskich, w tym sprzedażowych, na podstawie rzetelnych danych zbieranych w jednym miejscu – dodaje.

Korzyści dla marek i twórców

Reklamodawcy mogą rozliczać kampanie w modelach opartych na konkretnych efektach – od zasięgu po sprzedaż. Twórcy zyskują możliwość wyboru spośród wielu kampanii, co poszerza ich potencjał współpracy z markami. Według wewnętrznych analiz Seegame, przeprowadzonych na podstawie dotychczasowych działań, kampanie realizowane na platformie przynoszą nawet do 27 proc. zwrotu z inwestycji (ROI).

Zależało nam, aby twórcy i reklamodawcy nie musieli tracić czasu na skomplikowane procesy – komentuje Katarzyna Knecht, product owner Seegame.

– Panel Seegame został zaprojektowany tak, by wszystko było dostępne w kilku klikach – od startu kampanii, przez bieżące wyniki, aż po rozliczenia. To rozwiązanie, które porządkuje i upraszcza współpracę, dając więcej przestrzeni na kreatywność u twórców i realnie optymalizuje czas poświęcony na utworzenie kampanii przez reklamodawcę – dodaje Katarzyna Knecht.

Wszystkie dane w jednym miejscu

Dzięki rozwiązaniom opartym na danych możliwe jest precyzyjne dopasowanie twórców do kampanii na podstawie statystyk, rodzaju treści i grupy odbiorców. Kluczowym elementem oferty jest także livecommerce, czyli sprzedaż produktów podczas transmisji na żywo w naturalnym formacie twórców. Całość uzupełnia panel, który zbiera kluczowe dane kampanii w czasie rzeczywistym, bez konieczności korzystania z dodatkowych narzędzi.

Seegame podkreśla, że zapewnia pełną transparentność działań – od personalizowanych raportów po wgląd w ROI i efektywność – a także automatyczne rozliczenia, które upraszczają proces fakturowania do jednej zbiorczej płatności zamiast wielu przelewów do poszczególnych twórców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?