„Seks jest lepszy z lubrykantem” w kampanii marki Durex

W mediach społecznościowych wystartowała nowa kampania „Seks jest lepszy z lubrykantem Durex!”. Marka Durex zachęca konsumentów do świadomej troski o życie seksualne.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Seks jest lepszy z lubrykantem” w kampanii marki Durex
fot. materiały prasowe

Durex powołuje się na wyniki badania „Occasions sexual satisfaction report", wykonane przez Harris Interactive, według których 9 na 10 osób deklaruje świadomość, że z lubrykantem osiąga się większą przyjemność i komfort w życiu intymnym. Korzysta z niego jednak mniej niż połowa. Przyczyną są utrzymujące się stereotypy i bariery: 44 proc. osób uważa, że to produkty wyłącznie dla osób z problemami, natomiast co trzecia odczuwa wstyd przed zakupem [badania DCG and Lubes U&A, UK, US, CN, SP].

Marka podkreśla, że stosowanie żeli intymnych to naturalny element bliskości i troski o siebie – tak samo jak świadoma pielęgnacja czy dbałość o zdrowie psychiczne.

– Lubrykanty to filar zdrowia intymnego i czas przełamać tabu wokół tego tematu. Jako marka i producent wyrobów medycznych nie tylko tworzymy najwyższej jakości produkty. Edukujemy też, że ich stosowanie to naturalny i świadomy wybór. Nasze lubrykanty mają klinicznie potwierdzony wpływ na zwiększenie satysfakcji seksualnej m.in. badaniem FSFI (Female Sexual Function Index). Ponadto produkty posiadają status wyrobów medycznych. Oznacza to, że przeszły rygorystyczne testy bezpieczeństwa – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, wellbeing category marketing manager, Reckitt.

Za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?