Celem kampanii jest uświadomienie nastolatków i ich rodziców natemat soczewek kontaktowych, obalenie mitów i wątpliwościzwiązanych z ich użytkowaniem oraz zachęcenie do tego nastolatków.Ciba Vision chce pokazać, że u młodych osób noszących soczewkkontaktowe wzrasta poczucie własnej atrakcyjności, chęć uprawianiasportu, poziom aktywności fizycznej, dzięki czemu są zdrowsi ibardziej zadowoleni z życia.
Internetowa kampania reklamowa ruszyła 28 maja na najczęściejużytkowanych przez młodych ludzi portalach, m.in. Wirtualna Polska,o2.pl, Onet.pl, Grono.net, Gadu Gadu Radio. Działania zostanąwsparte także kampanią telewizyjną - spoty będą nadawane w głównychstacjach młodzieżowych (MTV, VIVA, VH1), sponsoring obejmie program"Bazar MTV". Zakupem mediów zajął się dom mediowy mediaedge:cia,natomiast wsparcie kampanii z zakresie PR prowadzi Euro RSCGSensors. Promocja potrwa do końca roku.

Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa www.okospoko.pl, która jestjednocześnie interaktywnym źródłem informacji o soczewkachkontaktowych, stworzonym z myślą o prowadzących aktywny styl życianastolatkach i ich rodzicach. Witryna zawiera atrakcyjne,interaktywne narzędzie, które pozwala młodym osobom stworzyć lubdostosować do siebie własnego eyecona (ludzika), który potem mogąprzesłać emailem do przyjaciół wraz z osobistą informacją. Wserwisie można znaleźć także informacje na temat mitów związanych zsoczewkami i sposobów ich używania oraz dane o różnych typachsoczewek i płynach do ich pielęgnacji.
W ramach kampanii prowadzone będą trzy promocje konsumenckie:letnia, jesienna i karnawałowa, oparte na najbardziej cenionychproduktach Ciba Vision. Dodatkowo materiały na temat akcji znaleźćmożna w wybranych punktach sprzedaży i gabinetachokulistycznych.











