Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia.pl) wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM firmy Rajapack Polska.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

W zakres obowiązków Semahead wejdą działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), obejmujące przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna także za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji kluczowych celów marketingowych firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów.

W przetargu oprócz Semahead udział wzięły Performance Media, Cube Group, Bluerank i K2.

- O wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie na polu współpracy ze sklepami internetowymi - komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, web manager Rajapack Polska.

Współpraca zaczyna się od marca i została nawiązana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"