„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.
Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-kurierzy-tv-puls-obsada-anna-powierza-piotr-szwedes-piotr-miazga,7169728393627777a ##

Premiera 12 marca w TV Puls
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki programu „Seniora chatka dla 4-latka” na antenie TV Puls będzie można oglądać w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 12 marca 2023 roku. Cykl będzie się składać z ośmiu godzinnych odcinków.
Cykl powstaje przy współpracy z firmą Fresenius Kabi, producentem żywności specjalnego przeznaczenia medycznego Fresubin oraz Fundacją TV Puls „Pod Dębem”, działającą na rzecz poprawy jakości życia seniorów w Polsce.

- Nadrzędnym celem programu jest wsparcie dobrostanu i pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne seniorów poprzez aktywny kontakt z dziećmi. Z kolei dzieci uczą się troski o innych i właściwych relacji ze starszymi osobami. Spotykają się więc ze sobą dwa odległe sobie demograficznie pokolenia, ofiarując wzajemnie to co najlepsze: troskę, wsparcie i uśmiech. Naszą misją jest caring for life, czyli troska o życie i właśnie w tym się w pełni realizujemy. Stąd nasze zaangażowanie w ten projekt, za którego powodzenie mocno trzymamy kciuki - komentuje portalowi Maciej Chmielowski, prezes Fresenius Kabi Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-lombard-zycie-pod-zastaw-12-sezon-wiosna-2023-tv-puls,7169731029694593a ##
Aktualnie trwają nagrania do pierwszej edycji produkcji.
- Program „Seniora chatka dla 4-latka” dostarczy autentycznych emocji - zobaczymy łzy wzruszenia i łzy radości, będzie humor, dobra zabawa, ale będą też smutne momenty, zmuszające do refleksji - i mam nadzieję, że widzowie poczują te emocje razem z naszymi bohaterami. Poznamy np. prawdziwe historie naszych seniorów, a połączenie ich doświadczenia z radością dzieci zapewni dawkę mądrości życiowych i pozytywnych emocji - opisuje nam Erin Dąbska, doradca zarządu Telewizji Puls ds. kreacji artystycznych produkcji. - Plan programu był bardzo wymagający. Mieliśmy grupę rozbrykanych 4-latków, grupę seniorów i nad wszystkimi trzeba było zapanować. Zwiedziliśmy farmę alpak, tańczyliśmy na silent disco i robiliśmy mnóstwo innych fantastycznych rzeczy, a to wszystko prowadziło do emocjonujących sytuacji i przesłania: jak ważny jest czas poświęcony dla drugiego człowieka - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/charytatywny-blok-reklamowy-pulsseniorom-tv-puls,7169733124224641a ##











