Sensors PR dla marki After Eight

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki AFTER EIGHT (Nestlé Polska)

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację otwartego konkursu fotograficznego CITY AFTER EIGHT, którego tematem jest życie miasta „po godzinie ósmej wieczorem”.

Trwajacy od 1 czerwca do końca sierpnia konkurs ma zachęcić nie tylko profesjonalnych fotografów, ale również amatorów do odkrycia uroków, tego jak żyjemy i czym żyje miasto po zmroku. W jury pod przewodnictwem Chrisa Niedenthala zasiadają cenieni artyści, fotograficy - Anna Brzezińska, Tadeusz Rolke, Wojciech Wieteska i Michelle Ward z Nestlé Polska. W pierwszym tygodniu września jury dokona wyboru najlepszych prac i wyróżni je trzema nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 10 000 PLN.

Dwadzieścia najlepszych prac przez miesiąc będzie prezentowanych publiczności w  otwartej galerii  zlokalizowanej na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Wydarzenie „CITY AFTER EIGHT” pokaże życie miasta zatopionego w nocnych światłach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"