Przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej nie informują, kiedy konkretnie rozpocznie się w mediach kampania reklamowa wspierająca rebranding usług głosowych TP na Orange ani jaki będzie jej budżet. Wiadomo jednak, że w tych reklamach wystąpią Serce i Rozum, a hasło całej akcji będzie brzmieć „Otwórz się na więcej możliwości”.
Pierwszy spot, w którym Serce i Rozum informują o tym rebrandingu, pojawił się już na youtube’owym koncie TP. W filmiku Serce i Rozum wyruszają na spotkanie ze stworkami z magicznej krainy, znanymi z reklam Orange na kartę (obejrzyj ostatnią z nich).
Serce i Rozum występują w kampaniach Telekomunikacji Polskiej od mniej więcej dwóch lat (obejrzyj wszystkie spoty z nimi). Do tej pory reklamowały pakiety internetowe TP i Neostradę. Reklamy z nimi przygotowywała agencja Publicis, a niektóre spoty internetowe - agencja Adv.pl (obecnie działająca pod nazwą Lemon Sky).












