Serce i Rozum z oczami reklamują pakiety N w TP (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca pakiety telewizji N dla klientów TP. Akcję - w której występują Serce i Rozum - przygotowały firmy Publicis i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania TP informuje, że obecnie klienci usług telewizyjnych tego operatora moga korzystać ze specjalnej oferty pakietów platformy cyfrowej N, zawierających m.in. 27 kanałów w jakości HD. Przekaz oparty na wizerunku Serca i Rozumu w żartobliwie dosłowny sposób podkreśla, że to bardzo dobra wiadomość dla milionów oczu w Polsce.

Kampania jest prowadzona od 9 czerwca, obejmując przede wszystkim telewizję i internet. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online