Serce i Rozum z Sokratesem reklamują FunPack HD i Neostradę (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa FunPacku HD i Neostrady w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama FunPacku HD i Neostrady z udziałem Serca i Rozumu rozgrywa się w księgarni. Sympatyczni bohaterowie spotykają tam popiersie antycznego filozofa Sokratesa, który pokazuje im ciekawe treści na tablecie. Przekaz podkreśla, że obecnie przy zakupie FunPacku HD lub Neostrady tablet można dostać za złotówkę. Spot wyreżyserował duet Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak działający w ramach studia Human Ark odpowiedzialnego za postprodukcję reklamy. - Animując posąg Sokratesa zastosowaliśmy nietypową technikę ruchu - urywanego, trochę skokowego. Chcieliśmy w ten sposób odróżnić filozofa od postaci Serca i Rozumu oraz podkreślić jego posągową monumentalność - opisują Wawszczyk i Polak. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet oraz outdoor i indoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek