Założenia promocji są proste. Do czteropaków zawierających najpopularniejsze smaki Tic Tac: Mint i Orange dodawane będą świecące serduszka - naklejki na telefony komórkowe.
Bohaterami 15-sekundowego spotu są dziewczyna i chłopak. Dziewczyna wchodzi do kawiarni, rozgląda się, ale nie widzi osoby, z którą się umówiła. Wyjmuje więc komórkę i dzwoni. W tym momencie rusza w jej stronę chłopak, który, jak się okazuje, już tam na nią czeka. Dziewczyna w pierwszej chwili go nie zauważa i nadal dzwoni więc widać, jak w lewej kieszeni jego koszuli migocze naklejone na telefon serduszko. Po chwili chłopak wręcza jej Walentynkę: czteropaka Tic Tac z serduszkiem – czytamy w opisie reklamy.
Spot reklamowy nowych drażetek Tic Tac będzie emitowany w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz stacjach muzycznych Viva i MTV.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska. Autorem kreacji jest polski oddział agencji reklamowej Publicis.
Kampania – Serduszko nie tylko na Walentynki
Klient: Ferrero Polska
Przedstawiciel klienta:
Małgorzata Ołdak – Senior Product ManagerMagdalena Łącka – Produkt Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Adam Miecznikowski – Group Account DirectorAgnieszka Murawińska – Account Manager
Kreacja:Ola Merecz – copywriterTomasz Sawka – Art-Director
Produkcja TV:Cezary Szostek
Dom Mediowy: Carat Polska











