„Balcony Stories” to krótkie klipy ilustrujące pozytywne emocje, które towarzyszą ludziom w domach, w czasie trwania pandemii koronawirusa.
- W ViacomCBS zawsze staraliśmy się docierać do naszych odbiorców, być blisko widzów w kazdym momencie. W tej wyjątkowej sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy, bardziej niż kiedykolwiek chcemy pozostać w kontakcie i wspierać pozytywne nastawienie. „Balcony stories” to sposób na dzielenie się zabawnymi i emocjonalnymi historiami, którymi wszyscy żyjemy, z naciskiem na fakt, że jesteśmy razem. Odzwierciedlają empatię, kreatywność i pozytywne wibracje z całego świata - komentuje Raffaele Annecchino, prezes ViacomCBS Networks EMEAA.
Seria „Balcony Stories” emitowana będzie na antenach z portfolio ViacomCBS oraz na platformach cyfrowych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji. W Polsce materiały wideo widzowie zobaczą m.in. na MTV Polska, Comedy Central oraz VH1. Produkcja powstaje we współpracy z Fremantle i wykorzystuje treści tworzone przez widzów.

Format jest produkowany w 27 językach i będzie nadawany w 130 krajach i na 100 kanałach od poniedziałku do piątku, codziennie po cztery odcinki. Najlepsze treści z tygodnia będą również emitowane w każdą sobotę w specjalnej rozszerzonej edycji. Wybrane treści nadsyłane przez widzów będą wykorzystywane do emisji na całym świecie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/viacomcbs-wspiera-wosp-w-realizacji-pomocy-dla-polskich-szpitali,7170721426618497a ##











