Seria zabawnych obrazków promuje McDonald's drive-through

W rozpoczętej właśnie we Francji kampanii sieć fast-food McDonald's prowadzi kampanię promującą opcję drive-through. Ma to być „szczęśliwe miejsce” niezależnie od tego, jak wiele złego mogło wydarzyć się w ciągu dnia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Seria zabawnych obrazków promuje McDonald's drive-through

Na kampanię autorstwa agencji TBWA/Paris składa się seria obrazków, które mają przypominać ludziom, że McDonald's drive-through daje niewielką chwilę szczęścia zwłaszcza wtedy, gdy życie okazuje się szczególnie trudne.

Centralnym punktem kreacji jest pokazana na grafice droga z punktu wyjściowego (np. z domu) do restauracji McDonald's, która wygląda jak uśmiech. Przy rysunku McDonald's widnieje hasło „Happiness on the way”.

grafika

Na jednym z obrazków można zobaczyć ciągnik, który ucieka z farmy zaatakowanej przez statek UFO, na innym – uciekającą z pikniku przed rojem pszczół rodzinę, a na kolejnym – furgonetkę odjeżdżającą z plaży, przy której rekin połyka deskę surfingową.

grafika

Kampania obejmie wszystkie największe miasta we Francji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów