Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN

Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzata Kożuchowską w roli głównej po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 2,27 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja podniosła oglądalność swojego pasma o 240 tys. widzów. Serial daje TVN pozycję wicelidera rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN
fot.tvn

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Drugiej szansy” wyniosła 2,27 mln widzów. Przełożyło się to na 16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w TVN w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 15 lutego br.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on uwagę 2,54 mln osób (zobacz szczegółowe dane).Warto dodać, że zdecydowanie najniższą widownię miał drugi odcinek produkcji, ale TVP2 w czasie jego emisji relacjonowała rozdanie Telekamer Tele Tygodnia 2016 - galę, trwającą od 20.05 do 22.20, śledziło średnio 3,96 mln widzów (zobacz te dane).

Oglądalność „Drugiej szansy” odcinek po odcinku

Dla porównania, pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej ósmą edycję „You Can Dance” śledziło o 240 tys. widzów mniej - było to 2,03 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,71 proc. i 18,09 proc.

Warto też dodać, że pokazywany jesienią ub.r. we wtorki o 21.30 serial „Aż po sufit!” oglądało średnio 1,25 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,42 proc. i 11,67 proc. udziału.TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2,  pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz filmy dokumentalne (raz pokazana została gala z wręczenia Telekamer Tele Tygodnia 2016), a jej udział kształtuje się na poziomie 16,97 proc. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (filmy fabularne; 13,37 proc.) i TVP1 (gł. pasmo filmów dokumentalnych i fabularnych; 4,89 proc).Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest wiceliderem, ale pierwsze miejsce należy tutaj do Polsatu. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Pierwszy odcinek „Drugiej szansy” pojawił się w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, a kolejne trafiają tam na trzy dni przed emisją w TVN. W lutym br. pierwsze trzy odcinki produkcji miały w sieci łącznie 1,86 mln wyświetleń. Najwięcej - 710 tys. obejrzeń - zanotował drugi odcinek.

„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"