Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 5 września 2023 roku wyniosła 2,37 mln osób. Przełożyło się to na 19,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,38 proc. w grupie 16-49 oraz 16,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 4 września br. Przed telewizorami zgromadził 2,68 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 610 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 5 do 13 września 2022 roku) produkcję śledziło średnio 2,98 mln osób, co przekładało się na 22,01 proc. udziału w 4+, 21,02 proc. w 16-49 oraz 20,12 proc. w 16-59.
TVP2 zdecydowanym liderem
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49 i 16-59.

„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-14-tvp2-jury-nowy-sezon,7169487357802113a ##











