Stacja o zdrowiu wprowadza pierwszy serial fabularny. „Nocna zmiana” cztery razy w tygodniu

Poświęcona zdrowiu i medycynie kanał Studiomed TV wprowadza na antenę pierwszy fabularny serial medyczny - amerykańską produkcję „Nocna zmiana”. Premierę wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Stacja o zdrowiu wprowadza pierwszy serial fabularny. „Nocna zmiana” cztery razy w tygodniu

- Dotychczas na naszym kanale emitowaliśmy wyłącznie programy i seriale dokumentalne poświęcone zdrowemu stylowi życia i medycynie. Promocja takiej telewizji jest skomplikowana, wymaga olbrzymich środków i czasu. Dlatego zdecydowaliśmy się dodać do ramówki pasmo z serialami fabularnymi, skierowanymi do szerszej widowni. Popularność seriali o tematyce medycznej w Polsce umożliwi nam szybsze i efektywniejsze dotarcie do naszych potencjalnych widzów - mówi Dominik Tzimas, prezes i założyciel Studiomed TV.

“Nocna zmiana” przedstawia losy lekarzy nocnego dyżuru szpitala San Antonio Memorial. Zespół codziennie mierzy się nie tylko z dramatami pacjentów i walką o ludzkie życie, ale również z własnymi problemami, romansami i konfliktami. Doktor TC Callahan (w tej roli Eoin Macken) jest byłym medykiem wojskowym, który na polu bitwy był świadkiem śmierci swojego brata i zmagał się z syndromem zespołu stresu pourazowego (PTSD). Teraz często nie przestrzega zasad i wdaje się w konflikty ze swoją byłą dziewczyną i szefową nocnej zmiany, doktor Jordan Alexander (Jill Flint) oraz szefem chirurgii, Scottem Clemmensem (Scott Wolf). Jego kolegami są również dwaj byli medycy wojskowi - doktor Topher Zia (Ken Leung) i doktor Drew Alister (Brendan Fehr). Razem walczą o życie pacjentów, wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas konfliktów zbrojnych

Premierowe odcinki serialu „Nocna zmiana” emitowane  będą w telewizji Studiomedo TV od poniedziałku do czwartku o godz. 21.50.

Kampania Studiomed TV w internecie i u operatorów

Kampania skupia się na działaniach marketingowych w internecie, współpracy z operatorami oraz partnerstwach z wybranymi mediami. W digitalu kampania promocyjna serialu obejmuje formaty displayowe, wideo, jak również natywne i reklamy na urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Serial jest promowany m.in. na takich portalach jak gazeta.pl, wp.pl, Filmweb, naEkranie i Moviesroom, a także na YouTube, Instagramie oraz Facebooku oraz w wyszukiwarkach.

Drugim filarem kampanii jest promocja poprzez największych operatorów i platformy - Orange Play, Canal+, CDA Premium. W przypadku Orange oraz Play kanał został zdublowany i umieszony na bliskich pozycjach w epg. Operatorzy informują o serialu poprzez różne formaty informacyjne na dekoderach lub aplikacjach, poprzez sms, email oraz w mediach społecznościowych.

Za planowanie działań promocyjnych i opracowanie kreacji odpowiada dział marketingu Studiomed TV, natomiast za zakup mediów agencja Ad Planer.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+