Serial “Rezydencja” przyciąga 2,3 mln widzów

Nowy serial obyczajowy TVP 1 “Rezydencja” po trzech odcinkach zanotował oglądalność na poziomie 2,3 mln widzów. W czasie emisji produkcji Jedynka zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Rezydencja” nadawana jest w TVP 1 od wtorku do środy ok. godz. 21.30 i trwa niecałe 25 minut. Premierowy odcinek nadano w zeszłą środę 7 września br. Największą widownię (2,6 mln) zgromadził drugi odcinek z czwartku 8 września, zaś trzeci epizod, pokazany we wtorek 13 września, miał najmniej oglądających - 1,8 mln. Średni udział wszystkich odcinków wyniósł 17,08 proc. w grupie 4+ i 12,47 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Jedynka w czasie “Rezydencji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Większą widownię osiąga w tym czasie Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, a w czwartki - “Hotel 52”, co przekłada się na 17,22 proc. udziału w rynku. Tuż za TVP 1 plasuje się TVN (końcówka “W11 -Wydział Śledczy” oraz “Top model”, “Kuchenne rewolucje” i “Przepis na życie”; 16,16 proc.), dalej jest TVP 2 (“Magazyn Expressu Reporterów”, filmy fabularne; 11,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia - za Polsatem i TVN.

Warto też dodać, że powtórki serialu z całego tygodnia nadawane są w soboty po „Teleexpressie”, czyli ok 17.30. Dwa pokazane tam dotychczas odcinki miały średnio 1,49 mln widzów, co przełożyło się na udział w rynku odpowiednio na poziomie 19,47 proc. i 14.90 proc., czyli wyższy niż w przypadku epizodów premierowych.

Dane telemetryczne pokazują, że “Rezydencję” śledzą głównie kobiety, widzowie wieku 40-44 lata i po 50. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.

“Rezydencja” opowiada o losach bardzo bogatej i wpływowej rodziny. Do imperium zarządzanego przez ojca rodziny trafia pewnego dnia młoda, zwyczajna kobieta, która w rzeczywistości jest jego córką. O tym, że są spokrewnieni, oboje jednak nie wiedzą. W serialu grają m.in. Grażyna Szapołowska, Anna Cieślak, Jerzy Zelnik i Jan Wieczorkowski. Producentem wykonawczym jest Akson Studio.

Widownia “Rezydencji” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni “Rezydencji”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online