Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż oglądało go mniejwidzów niż programy emitowane przez TVN w tym samym paśmie rokwcześniej. Pięć pokazanych od początku września odcinków "Uwaga,faceci!" obejrzało średnio 1,28 mln widzów przy udziałach w rynkuna poziomie 16,19 proc. (w 4+) i 17,62 proc. (w 16-49).
Rok wcześniej, TVN we wtorki w godz. 22.30 - 23.25 oglądałośrednio 1,73 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 21,11 proc. i18,34 proc. W tym paśmie stacja nadawała wtedy przede wszystkimprogram "Teraz my!".
W czasie pięciu emisji "Uwaga, faceci!" TVN udawało się w ilościwidzów wyprzedzić jedynie TVP1, której udziały wyniosły 10,69 proc.Publiczny kanał pokazywał w tym czasie m.in. "Teleexpress nocą","Ekonomiczny kalejdoskop Jedynki", "Misję specjalna" i filmy.Lepsze udziały od TVN osiągały za to dwie stacje nadające w tympaśmie wyłącznie filmy fabularne - Polsat (25,14 proc.) i TVP2(17,53 proc.).

Zanim pierwsza seria "Uwaga, faceci!" we wrześniu trafiła doTVN, dwa razy mogli ją obejrzeć widzowie TVN Style. Serial obecnybył bowiem w wiosennej ramówce kobiecej stacji, a latem rozpoczęłasię jego ponowna emisja.











