Serwis Carrefoura w nowej odsłonie (wideo)

Witryna Carrefour.pl została uruchomiona w nowej wersji, przygotowanej wspólnie z agencją K2. Strona działa w oparciu o platformę Sitecore Digital Marketing System.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym serwisie Carrefour.pl oddzielono część konsumencką od korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej znajdują się najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour oraz produktów marki własnej Carrefour.

Wpisując na stronie swój kod pocztowy, użytkownik może szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. W serwisie można także przygotować listę zakupów: wybrać interesujące produkty i wpisywać je na własną elektroniczną listę. Na Carrefour.pl prezentowane są promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express.

Na stronie pojawiła się zakładka „Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości niedostępne sw żadnej z gazetek promocyjnych.

- Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu Carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami - podkreśla Robert Noceń, dyrektor eksploatacji północ i członek zarządu Carrefour Polska.

Nowy Carrefour.pl jest oparty - w zakresie zarządzania treściami i optymalizacji działań marketingowych w internecie - na platformie Sitecore Digital Marketing System. W ramach wdrożenia połączono wszystkie wewnętrzne bazy i informacje produktowe w jednym miejscu, ułatwiając zarządzanie informacjami prezentowanymi klientom końcowym. Dzięki temu istnieje możliwość analizy w czasie rzeczywistym potrzeb klientów i efektywne reagowanie na nie.

Serwis automatycznie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany, dzięki czemu jest łatwo dostępny również na telefonach komórkowych i tabletach. Po obecnym wdrożeniu pozostałe nowe elementy będą sukcesywnie dopracowywane i wprowadzane na stronie do końca br.

grafika

W czerwcu br. serwis Carrefour.pl odwiedziło 706 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online