Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”

„Tu zaczyna się dom” - pod takim hasłem wystartowała kampania radiowa portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”

Ogólnopolska kampania „Tu zaczyna się dom” rozpoczęła się w poniedziałek i jest prowadzona jednocześnie w 35 stacjach radiowych. Portal towarzyszy słuchaczom przy najpopularniejszych audycjach i serwisach w RMF FM, sieci Radia Zet i TOK FM: Dzień Dobry Bardzo, Wiadomościach Ekonomicznych, Kamil Nosal Wkręca, Auto Zet, Codziennym Magazynie Motoryzacyjnym i prognozach pogody.  

Nieruchomości-online w eterze

Spoty reklamowe i informacje o sponsoringu pojawią się też w rozgłośniach lokalnych sieci Radia Plus (m.in. Bydgoszcz, Głogów, Gniezno, Gorzów, Legnica, Radom, Zielona Góra) oraz Meloradia (m.in. Olsztyn, Toruń, Kielce, Opole, Bielsko-Biała, Konin, Giżycko).

Kampania jest częścią strategii reklamowej portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe budujące ruch, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki. Będzie to jednocześnie już druga kampania wizerunkowa w 2021 r. Pierwsza, realizowana na początku roku, obejmowała promocję spotów reklamowych w serwisach YouTube i Facebook.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela