Na stronie Play zmodyfikowano ścieżki zakupowe użytkowników oraz odświeżono szatę graficzną działu pokazującego ofertę telefonów. Ponadto zmieniono sposób prezentacji oferty abonamentowej i internetowej, główny nacisk kładąc na proste wyjaśnienie konstrukcji i korzyści z tych taryf.
Z kolei sklep internetowy Play zyskał nową szatę graficzną, dostosowaną do rozwiązań projektowych i linii graficznej całego serwisu. Modyfikacje mają sprawić, że użytkownicy będą mogli szybciej poruszać się po stronie i łatwiej docierać do interesujących ich informacji.

Przypomnijmy, że zasadnicze zmiany w serwisie Play zostały wprowadzone jesienią ub.r. (więcej na ten temat). W najbliższym czasie strona – działająca obecnie pod adresem playmobile.pl – zostanie udostępniona pod adresem play.pl (więcej o tym).
Ostatnie zmiany na stronie Play przygotowała i wprowadziła agencja K2 Internet, która regularnie prowadzi badania użyteczności i eye-trackingowe tej witryny.











