Serwis randkowy Badoo reklamuje się hasłem "Less is more"

Pod hasłem "Less is more" rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego "Badoo". Odpowiadają za nią agencje OMD i Resolution (Grupa OMD).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Serwis randkowy Badoo reklamuje się hasłem "Less is more"

Działania prowadzone pod hasłem „Less is more” mają na celu wypromowanie należącej do klienta aplikacji.

Agencjom z Grupy OMD: OMD i Resolution powierzono planowanie i zakup mediów w internecie. Zakres obsługi obejmuje m.in. zasięgową kampanię na platformach: Facebook, YouTube oraz w kanałach VOD. Kampania rozpoczęła się w styczniu br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwisy-randkowe-najpopularniejsze-top10-mocno-w-gore-fellow-pl-i-erodate-w-dol-edarling-i-flirt-com,7170757361448577a ##

Badoo to jeden z największych randkowych serwisów społecznościowych na świecie. Obecny jest w 190 krajach i skupia miliony użytkowników.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem