Serwis „Super Expressu” przed Fakt.pl, mocno w górę nowy portal Polska Press

W październiku portal „Super Expressu” awansował na pozycję lidera zasięgowego wśród platform dzienników ogólnopolskich, wyprzedzając Fakt.pl. Duży wzrost ruchu osiągnęły i.pl (uruchomiony przez Polska Press na początku września) i Dziennik.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwis „Super Expressu” przed Fakt.pl, mocno w górę nowy portal Polska Press

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. portal SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 12,05 mln internautów, co dało 40,4 proc. zasięgu każdy spędził tam średnio 9 minut i 40 sekund.

Portal „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) jako strona www i aplikacja mobilna zanotował 10,63 mln użytkowników, 35,63 proc. zasięgu oraz 12 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Platforma „Gazety Wyborczej” (Agora) przyciągnęła 7,34 mln internautów (co dało 24,61 proc. zasięgu), każdego średnio na 14 minut i 9 sekund. Natomiast serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska), w sierpniu br. połączony z sekcją sportową Onetu, odwiedziło 6,91 mln internautów (23,17 proc.), spędzając przeciętnie po 19 minut i 14 sekund. W tej ostatniej statystyce witryna jest liderem w rankingu.

Na portalu „Gazety Wyborczej” od prawie dziewięciu lat obowiązuje płatny, subskrypcyjny model dostępu do treści. Na koniec czerwca br. z oferty korzystało 296 tys. użytkowników, o 15 proc. więcej niż rok wcześniej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-sprzedazy-dzienniki-pbc-iii-kwartal-2022-fakt-dgp ##

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) ma trzy portale internetowe. W październiku Dziennik.pl zanotował 4,95 mln użytkowników, 16,58 proc. zasięgu oraz 5 minut i 48 sekund średniego czasu korzystania, Gazetaprawna.pl - 2,44 mln internautów, 8,19 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 19 sekund spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego, a Forsal.pl - 1,37 mln użytkowników, 4,59 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 3,77 mln internautów (12,65 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 4 sekund, a serwis „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) miał 717 tys. odwiedzających, 2,4 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Portal i.pl, który na początku września zastąpił Polskatimes.pl, przyciągnął 3,58 mln użytkowników (11,99 proc.), każdego przeciętnie na 3 minuty i 31 sekund. Władze Polska Press zapowiadały, że odwiedzalność i.pl w ciągu roku ma osiągnąć 5 mln użytkowników miesięcznie.

grafika

W porównaniu z wrześniem portal „Super Expressu” zyskał 702,4 tys. internautów (6,2 proc.) oraz minutę i 54 sekundy średniego czasu korzystania (24,5 proc.). W efekcie wysunął się nad Fakt.pl, w którym liczba odwiedzających zmalała o 859,1 tys. (7,5 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 5 sekund (0,6 proc.).

Mocno w górę poszła odwiedzalność i.pl (działającego od 5 września): o 1,36 mln użytkowników (61,3 proc.) i 43 sekundy średniego czasu korzystania (25,6 proc.). Dziennik.pl zyskał 1,04 mln internautów (26,6 proc.), przy czym przeciętny czas korzystania zmalał o 17 sekund (4,7 proc.), a Forsa.pl osiągnął wzrost o 107,7 tys. odwiedzających (8,5 proc.) i 4 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (2,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-netflix-facebook-w-polsce-ile-ma-uzytkownikow,7169747989891201a ##

Za to w witrynie „Przeglądu Sportowego” ubyło 434,5 tys. użytkowników (5,9 proc.) oraz minutę i 8 sekund średniego czasu korzystania (5,6 proc.), a na Gazetaprawna.pl - 164,9 tys. internautów (6,3 proc.) i 2 sekundy średniego czasu (1 proc.).

Platforma „Gazety Wyborczej” zyskała 86 tys. użytkowników (1,2 proc.), a portal „Rzeczpospolitej” - 145,8 tys. (4 proc.). Przy czym na pierwszym portalu przeciętny czas korzystania zmalał o 4 minuty i 2 sekundy (22,2 proc.), a na drugim - o 2 sekundy (0,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji