Z danych z Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w kwietniu br. TVN24.pl odwiedziło 2,98 ml użytkowników, a w marcu - 2,82 mln. W tych miesiącach serwis zanotował, odpowiednio, 100 mln odsłon i 9,4 mln odsłon mobilnych oraz 111 i 9,75 mln.
To rekordowe wyniki TVN24.pl. W marcu i kwietniu ub.r. portal miał 1,7-1,9 mln real users oraz 70-90 mln odsłon. W lutym ub.r. witryna przekroczyła do prawda poziom 100 mln odsłon, ale odwiedziło ją tylko 2,3 mln użytkowników.
Z drugiej strony od stycznia do maja ub.r. przeciętny użytkownik TVN24.pl spędzał na stronie miesięcznie ok. 4,5 godziny. W czerwcu ub.r. ten wskaźnik zmalał do 3 godzin, a w późniejszych miesiącach wzrósł maksymalnie do 3 godzin i 45 minut. Przypomnijmy, że w czerwcu ub.r. TVN24.pl ruszył w odświeżonej wersji (przeczytaj o tym więcej).

Bez porównania mniejszy zasięg ma serwis TVP. Info, działający jako dział informacyjny portalu TVP.pl. W kwietniu i marcu br. zanotował nieco ponad 300 tys. użytkowników, 1,8-2,3 mln odsłon oraz 5-6,5 minuty na użytkownika. W skali roku serwis zanotował spory spadek odwiedzalności. Jeszcze w styczniu i lutym ub.r. miał 460-505 tys. real users, 3,9-4,5 mln odsłon i ok. 7,5 minuty na użytkownika.
Z kolei wszystkie strony informacyjne TVP.pl w kwietniu br. odwiedziło 1,22 mln użytkowników, którzy wykonali 11,64 mln odsłon i milion odsłon mobilnych, a każdy z nich spędził na stronie nieco ponad 8 minut. To o 410 tys. real users i 4 mln odsłon więcej niż przed rokiem.











