Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w maju wśród polskich serwisów biznesowych najwięcej użytkowników i odsłon miały działy biznesowo-finansowe Onetu i Wirtualnej Polski. Przy czym na urządzeniach mobilnych zdecydowanie najwięcej odsłon zanotowała Wyborcza.biz. Natomiast w dziale finansowym Money.pl przeciętny użytkownik spędzał zdecydowanie najwięcej czasu - o połowę więcej niż na innych czołowych serwisach.
W całej kategorii "Biznes, finanse, prawo" liderem jest Grupa Onet (której serwisy w maju miały 3,46 mln real users i 54 mln odsłon) przed Money.pl (3,4 mln RU, 45 mln odsłon) praz Wirtualną Polską i Orange 3,17 mln RU, 53 mln odsłon) - zobacz szczegółówe dane.
Sekcja finansowa Money.pl zanotowała prawie 250 tys. real users mniej niż przed rokiem, ale ponad 5 mln odsłon więcej, a przeciętny użytkownik przebywał na niej 12 minut dłużej. Za to serwis biznesowy Onetu stracił w skali roku 425 tys. użytkowników i 5,5 mln odsłon.

Z drugiej strony zasięg Wyborcza.biz (Grupa Gazeta.pl) wzrósł mniej więcej o połowę - konkretnie o 465 tys. real users i ponad 9 mln odsłon. Przy czym na Wyborcza.biz zamieszczane są również treści dotyczące nowych technologii i prawa. Natomiast serwis finansowy Wirtualnej Polski zyskał w skali roku 115 tys. użytkowników i ponad 5 mln odsłon.











