Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli

Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację Sexedpl założoną przez Anję Rubik we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Organizatorzy kierują swoją kampanię do nauczycieli, którzy szukają narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli
fot. mat. prasowy

Zdaniem fundacji Anji Rubik, programy nauczania pełne są informacji o kwestiach odległych i abstrakcyjnych dla współczesnych nastolatków. Nauczyciele nie mają tym samym do dyspozycji dobrych, kompleksowych materiałów do uczenia ich o ciele, dojrzewaniu czy relacjach. Dlatego Sexedpl, w ramach akcji „Lekcje bez tabu”, bezpłatnie udostępnia im rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, opracowane przez ekspertów - można je pobrać ze strony lekcjebeztabu.pl.

Podczas gdy pierwsza odsłona kampanii z lutego br. miała charakter ogólny, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. Do udziału zaproszono znanych nauczycieli i edukatorów: Przemka Staronia, Tosię Kopyt, Basię Pietruszczak, Huberta Pajączkowskiego oraz Anetę Korycińską, znaną również jako Baba od polskiego.

– Scenariusze Lekcji bez tabu zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia. Jesteśmy dumni, że Sexedpl zareagował tak szybko na wdrożenie nowej podstawy programowej zastępującej Wychowanie do życia w rodzinie. Jeszcze przed wejściem w życie nowego przedmiotu mamy za sobą pilotaż świeżego, rzetelnego i atrakcyjnego dla młodzieży sposobu uczenia o ciele, emocjach i relacjach. Pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie lekcjebeztabu.pl mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami Fundacji – opowiada mediom Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w fundacji Sexedpl.

Nowa kampania fundacji Anji Rubik

Spot został nakręcony w jednym z warszawskich liceów, kamerą z ręki. Całość jest mocna, autentyczna, bliska szkolnej codzienności. Za reżyserię odpowiada Leo Gordienko.

– Tym razem mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą i problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji. Chcemy jeszcze bardziej podnieść efektywność akcji, która i tak już przynosi świetne rezultaty – dodała Katarzyna Kantner, senior copywriterka w agencji Ancymony (*ancy).

Film pojawił się w sieci w formie spotów oraz w formatach YouTube Shorts, Meta Reels i Stories oraz TikTok. Dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy statyczne z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się w serwisach Facebook i Instagram oraz na portalu Librus Szkoła. Wsparciem digitalowym będzie także kampania Search oraz kampania Programmatic, które pozwolą dotrzeć do precyzyjnie określonych grup odbiorców. W ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół.  

Niedawno podawaliśmy, że HomeGirl to cyfrowe narzędzie zaprojektowane przez kobiety dla kobiet, za którym stoją Sexedpl, fundacja IT Girls i agencja Brain. Do wsparcia projektu dołączył Uber, dotychczasowy partner Antyprzemocowej Linii Pomocy. HomeGirl umożliwia bezpieczne połączenia głosowe z innymi użytkowniczkami, czat, zgłoszenia niebezpiecznych miejsc oraz funkcję SOS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"