Levant jest kolejną wirtualną marką Sfinksa, czyli konceptem bez stacjonarnych lokali, obok takich marek jak The Burgers, YOLO Chicken czy Z Byka. Dania dostępne są w dostawie i na wynos, a zamówienia można składać przez własny portal Sfinksa, smacznieiszybko.pl oaz inne platformy online.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kebapi-yolo-chicken-nowe-marki-sfinks-polska-tylko-dostawa-ceny-oferta-opinie ##
- Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Karta dań nowego konceptu to przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów - w bułce pita, w placku tortilla czy jako danie w półmisku, tzw. poke bowl. Część dań jest całkowicie roślinna, a wegetarianie znajdą propozycje z dodatkiem sera feta czy sosów na bazie jogurtu.
Sfinks Polska zarządza 133 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski.











