Startująca właśnie wspólna kampania Spółdzielczej Grupy Bankowej i Zrzeszenia Mazowieckiego Banku Regionalnego reklamuje lokatę, z którą związana jest loteria o puli nagród 1,3 mln zł. W ramach akcji wykorzystywany jest spot telewizyjny przygotowany w technice animacji poklatkowej, który w naturalny sposób wciąga widzów w zabawę z czasem, pokazując nagrody dostępne w tej promocji. Przekaz pod hasłem "Lokata z nagrodami" jest skierowany do klientów obu banków.
Akcja od 11 stycznia jest prowadzona w radiu (RMF FM i Program 1 PR), internecie (Onet i Wirtualna Polska), oddziałach banku (materiały POS) i na outdoorze, a 18 stycznia obejmie telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVP Info). Kreację kampanii - zaplanowanej w mediach do 14 lutego, a ogółem do początku kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Men at Work, a media kupił dom mediowy Media Concept.












