Wystartowała nowa agencja komunikacyjna SGM Communication

SGM Communication to butikowa agencja komunikacyjna, która powstała z inicjatywy Małgorzaty Sierpińskiej. Przy tworzeniu firmy zaprosiła do współpracy Sylwię Majcher-Stępień.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Wystartowała nowa agencja komunikacyjna SGM Communication

- Przez ostatnie lata działałam na własną rękę, prowadząc komunikację polskich spółek o międzynarodowym potencjale. Dotychczas współpracowałam z gronem osób specjalizujących się w tworzeniu kontentu, grafik, analiz, etc. I to pozostaje bez zmian. Natomiast wraz z rozwojem biznesu postanowiłam znaleźć osobę, która wraz ze mną byłaby w stanie realizować kolejne projekty. Zaprosiłam do współpracy Sylwię, z którą pracowałyśmy razem w H+K Strategies w latach 2011-2015 (obecnie Burson). Zależało mi na tym, żeby to był 'świeży' start, więc postanowiłam zacząć pod nową marką. W planach jest dalszy rozwój zespołu, ale wyłącznie o osoby z dużym doświadczeniem. Docelowo planujemy pozostać butikową agencją złożoną z ekspertów, którzy uzupełniają się kompetencyjnie - mówi dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Sierpińska, założycielka SGM Communication.

W obszarze naszych usług agencji są m.in. komunikacja korporacyjna i B2B, doradztwo strategiczne, relacje inwestorskie oraz komunikacja kryzysowa.

- Chcemy wspierać polskie spółki na rodzimym rynku i na rynkach zagranicznych, ale nie tylko. Z naszym doświadczeniem pracy dla międzynarodowych brandów mamy gotowość do współpracy z podmiotami różnej wielkości i o różnym rodowodzie - dodaje Sierpińska.

Małgorzata Sierpińska posiada ponad 20-letnie doświadczenie, zarówno w komunikacji międzynarodowych marek, jak i polskich firm z globalnym potencjałem. Specjalizuje się w branżach takich jak nowe technologie, FMCG i energetyka. Bliskie jest jej również środowisko startupów. Wśród największych osiągnięć zawodowych wymienia komunikację startu Amazon.pl i Amazon Prime Video w Polsce oraz koordynację komunikacji Huawei w regionie CEE. Jej praca została doceniona w branży PR nagrodami Złote Spinacze, Sabre Awards EMEA czy Digital Communications Award.

Sylwia Majcher-Stępień posiada blisko 15-letnie doświadczenie w komunikacji. Zdobywała je w agencjach PR, pracując dla polskich i międzynarodowych klientów, jak i w organizacjach oraz mediach w Brukseli, Paryżu i Madrycie. Specjalizuje się w komunikacji dla branży retail, nieruchomościowej i budownictwa, energetyki oraz rynku franczyzy. Wśród Jej największych sukcesów jest komunikacja do mediów zakupu działki po byłej FSO przez OKAM i  wokół ogłoszenia Master planu dla tego terenu, a także organizacja konferencji prasowej dla Boeinga, na której ogłoszono wznowienie lotów samolotów Boeing 787 Dreamliner.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące