Sharp reklamuje „świeże spojrzenie na promocję”

Firm Sharp rozpoczęła akcję „Świeże spojrzenie na promocję”, w której do kupionej lodówki klienci otrzymają telewizor gratis. Działania przygotowały i koordynują agencje Trygon i Mediatouch.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji kupujący czterodrzwiową chodziarko-zamrażarkę Sharp z serii W-French Super Premium Class w klasie energetycznej A++, otrzymają 39-calowy telewizor Sharp, natomiast klienci, którzy zdecydują się na zakup czterodrzwiowej chłodziarko-zamrażarki z serii W-French w klasie energetycznej A+ - staną się posiadaczami telewizora 32-calowego. Warunkiem jest rejestracja na stronie sharp.pl/promocja oraz spełnienie wymogów regulaminowych.

grafika

Oferta będzie obowiązywać do 15 maja. Za organizację promocji odpowiada agencja Trygon, zaś za produkcję materiałów POS agencja Mediatouch.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu