Internetowy sprzedawca produktów kosmetycznych i modowych Shein postanowił uczcić wiosenny nastrój, jaki towarzyszy jego klientom w maju, by wystartować z zupełnie nową inicjatywą. Firma w oficjalnym komunikacie prasowym zapowiedziała otwarcie pierwszego pop-up store w Polsce.
Shein otwiera sklep tymczasowy w Warszawie
Jak podała sieć w oświadczeniu, w piątek 17 maja w warszawskiej Galerii Młociny wystartuje pierwszy pop-store marki. Przez pięć dni, czyli do 22 maja klienci Shein będą mogli nabyć produkty z najnowszej, letniej kolekcji.
Chodzi m.in. o najnowsze kreacje i akcesoria modowe związane z trendami panującymi w okresie wiosna-lato 2024 czy kosmetyczne bestsellery brandu. Według zapowiedzi firmy na miejscu zainteresowanych czekać będzie również szereg dodatkowych atrakcji. Profesjonalni wizażyści pomogą klientom w stworzeniu idealnego dla nich makijażu. Opowiedzą również o najnowszych inspiracjach w dziedzinie make-upu.

- Od początku istnienia Shein, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie - wyjaśniła Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein.
Pop-up store Shein w dniach 17-22 maja
Design tymczasowej lokalizacji Shein opiera się motywie przewodnim #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams. Pop-up store firmy zlokalizowany zostanie na pierwszym piętrze Galerii Młociny. Będzie można go odwiedzić w dniach od 17 do 22 maja, w godzinach 10:00-21:00.

Czym jest Shein? Marka budzi kontrowersje
Shein to specjalizująca się w sprzedaży ubrań i artykułów kosmetycznych chińska platforma internetowa. Cieszy się popularnością wśród odbiorców ze względu na niskie ceny i częste akcje promocyjne. W przeszłości firma musiała mierzyć się z doniesieniami o złym traktowaniu pracowników w swoich fabrykach oraz nieetycznych praktykach biznesowych.
Mimo to popularność marki fast fashion wciąż rośnie. W styczniowym zestawieniu czołowych platform e-commerce Shein zanotowało 6,05 mln odwiedzających, co oznaczało wzrost o 8,6 proc. względem poprzedniego miesiąca. W związku z szybkim wzrostem Unia Europejska nałożyła niedawno na firmę nowe obowiązki.
Polacy na Vinted kupują dłużej niż na Allegro i Aliexpress. 14 mln korzysta z Temu
Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/zakupy-najlepsze-sklepy-internetowe-jak-kupowac-na-temu-allegro,7169390757316737a











