Youtuber Sheo ponownie ambasadorem akcji edukacyjnej „Żyj smacznie i zdrowo” marki Winiary

Nestle Polska rusza z ósmą edycją programu edukacyjnego marki Winiary pod hasłem „Żyj smacznie i zdrowo”. Ambasadorem akcji został youtuber Sheo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Youtuber Sheo ponownie ambasadorem akcji edukacyjnej „Żyj smacznie i zdrowo” marki Winiary

Program, do tej pory realizowany w szkołach gimnazjalnych, w tym roku obejmie swoim zasięgiem również uczniów szkół podstawowych z klas 5-7, natomiast materiały dydaktyczne zostaną wzbogacone o karcianą grę edukacyjną YEDZO.

W ramach tegorocznej edycji programu „Żyj smacznie i zdrowo” wszystkie scenariusze i materiały merytoryczne lekcji prowadzonych w szkołach zostały zainspirowane karcianą grą edukacyjną YEDZO, opracowaną przez autorów tego programu. Gra ma utrwalać prawidłowe nawyki w zakresie wyborów żywieniowych dokonywanych w typowych wydarzeniach z życia nastolatka, takich jak mecz, klasówka czy impreza. Od tego, jakich wyborów dokonają uczniowie, zależy powodzenie w rozgrywce.

W tym roku, podobnie jak przed rokiem, ambasadorem akcji został popularny wśród młodzieży youtuber Sheo. - Współpracę z Sheo cenimy ze względu na jego dojrzałość w podejściu do współpracy, dużą wiarygodność oraz przebojowość. Przez ten roku wiele się razem nauczyliśmy. Sheo zaangażował się w temat prawidłowego odżywiania, dzięki czemu może służyć za dobry przykład dla fanów, śledzących z zaangażowaniem jego zainteresowania i codzienne życie - mówi Marcin Popławski, digital and social media communication manager w Nestlé Polska.

Zgłoszenia do udziału w programie będą przyjmowane za pośrednictwem oficjalnej strony zyjsmacznieizdrowo.pl. Nauczyciele mogą się rejestrować od 24 października, wypełniając odpowiedni formularz i zgłaszając swoją klasę do programu. Następnie organizator wyśle wszystkim chętnym materiały edukacyjne, wśród których znajdą się scenariusze i materiały merytoryczne lekcji, karty pracy, plansze edukacyjne, plakaty oraz nowość – 5 zestawów gry edukacyjnej YEDZO. Klasy zgłoszone do programu będą mogły wziąć udział w trzech, cyklicznych konkursach opartych na karcianej grze YEDZO i wygrać bon o wartości 5 000 zł na zakup sprzętu sportowego. Natomiast w konkursie głównym na wydarzenie społeczne promujące zdrowe żywienie i aktywność fizyczną organizator wyłoni 5 najlepszych klas, które wygrają nie tylko bony o wartości 15 000 zł na sprzęt sportowy, ale także możliwość spotkania Sheo podczas wydarzenia zorganizowanego przez zespół programu „Żyj smacznie i zdrowo” w ich szkołach.

Ósma edycja programu „Żyj smacznie i zdrowo” marki Winiary została objęta patronatem m.in. przez ministra edukacji narodowej, Rzecznika Praw Dziecka, Polskiego Towarzystwa Nauk Żywieniowych, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz Instytutu Żywności i Żywienia.

„Żyj smacznie i zdrowo” to program edukacyjny marki Winiary, prowadzony w polskich gimnazjach i szkołach podstawowych. Misją programu „Żyj smacznie i zdrowo” jest przekazanie uczniom wiedzy z zakresu prawidłowego odżywiania oraz zachęcenie ich do wspólnego spożywania posiłków i podejmowania pierwszych samodzielnych prób gotowania. W ramach projektu promuje się wśród młodzieży postawę proekologiczną, a także ideę niemarnowania żywności. Do tej pory w siedmiu edycjach akcji wzięło udział blisko 80 proc. szkół gimnazjalnych z całej Polski, a w lekcjach uczestniczyło ok. 800 tys. uczniów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu