Z danych Nieslen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział premier magazynu “Kobieta Cafe”, emitowanych od poniedziałku do czwartku o 21.00, po pokazaniu 12 odcinków, wynosi 0,16 proc. w grupie 4+. W grupie komercyjnej 16-49 wynik jest jeszcze niższy i wynosi 0,14 proc.
Program ma lepsze wyniki niż kanał Polsat Cafe notował rok temu w tym paśmie – oglądało go wtedy 10 tys. widzów, a udział wynosił odpowiednio 0,07 proc. i 0,08 proc. Jednak ”Kobieta Cafe” notuje udział niższy od aktualnego średniego udziału stacji, który w okresie od 4 do 21 października br., wyniósł 0,19 proc. w grupie 4+ i 0,24 proc. w 16-49.
Wydania powtórkowe magazynu Pauliny Młynarskiej, emitowane o godz. 17.00, gromadzą z kolei średnio 11 tys. osób dając kanałowi odpowiednio 0,11 proc. i 0,18 proc. udziału. Rok temu w tym paśmie Polsat Cafe miał niemal tyle samo widzów (10 tys.) i podobne udziały w rynku (0,10 i 0,18 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 35. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem wyższym.
W programie “Kobieta Cafe” Paulina Młynarska rozmawia zarówno ze znanymi kobietami jak i ze zwykłymi ludźmi. Temat każdego odcinka jest inny, a w magazynie znaleźć można też m.in. porady. Program produkuje Studio A.
Widownia poszczególnych odcinków “Kobiety Cafe"
Profil widowni magazynu "Kobieta Cafe"











