„Show” podniosło cenę

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o podniesieniu ceny promocyjnej dwutygodnika „Show”. Dzisiaj na rynku ukazał się już drugi numer tego magazynu w cenie 1,60 zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotąd, od października 2011 roku „Show” ukazywało się w cenie promocyjnej 1,50 zł (więcej na ten temat). Od wydania urodzinowego, które pojawiło się w sprzedaży 24 września br., magazyn kosztuje o 10 groszy więcej. - Decyzja wynika z naszej polityki marketingowej - mówi tylko Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.

Konkurencyjne magazyny „Party” i „Flesz” (oba wydaje Edipresse Polska) ukazują się od wielu miesięcy na zmianę w dwóch cenach. Każdy z nich kosztuje albo 1,99 zł albo 1,50 zł.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały