Dwutygodnik lifestyle'owy „Show” od 2 października redagowany jest przez Centralną Redakcję Czasopism Rozrywkowych. Jego redaktorem naczelnym przestał być Jacek Szmidt, który pozostaje naczelnym „Twojego Stylu” – informował we wtorek „Presserwis”.
- Od 2 października dwutygodnik Show wchodzi w skład segmentu czasopism poradniczo-rozrywkowych, a nie, jak dotychczas, lifestylowych - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Bauera.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-bauer-reklama-srodki-paramedyczne,7169485369026689a ##
Zmiany personalne
- „Show” redagowany będzie teraz przez zespół Centralnej Redakcji Czasopism Rozrywkowych, kierowany przez Martę Lubartowską. W związku z powyższą zmianą z redakcją „Show” rozstają się dwie osoby – dodaje Brzozowski.

Bauer w ostatnich latach przeprowadza reorganizację swojej struktury. Wiosną w jej ramach rozstano się z kilkunastoma pracownikami Redakcji Graficznej. Wcześniej połączono redakcje czasopism tv guide „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” z redakcjami „Kuriera TV”, „Super TV” i „Tele Max”.
W poprzednich latach połączono redakcje także w innych segmentach - m.in. zespoły magazynów „Twój Styl”, „Pani” i „Show” czy czasopism rozrywkowych, tworząc wspólną platformę redakcyjną. Te ruchy optymalizacyjne to reakcja na spadająca sprzedaż prasy i rosnące koszty wydawania pism, związane z drożejącym papierem czy energią.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bauer-regulamin-praca-zdalna,7169507254449793a ##
Jak wynika z badania PBC, średnia sprzedaż „Show” wyniosła w drugim kwartale br. 28 689 egz.











