Shrek w kampanii reklamowej firmy Hestia

Niestandardowa kampania reklamowa Hestii, która wykorzystuje wizerunek Shreka i jego filmowych przyjaciół, rozpoczęła się 14 października.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W nowych filmach reklamowych Hestii ogr Shrek wraz ze znajomymi przeżywa liczne, niebezpieczne przygody. Mają one pokazywać, przed jakimi często spotykanymi przeciwnościami losu można się ubezpieczyć w Ergo Hestii. Zabawne spoty mają uświadomić konsumentom, że każdy z nich znajdzie w ofercie Hestii ubezpieczenie odpowiednie do jego potrzeb i wymagań. Zaplanowano serię trzech filmów reklamowych z udziałem Shreka. Spot, który będzie emitowany jako pierwszy ma charakter ogólny, wizerunkowy, następne dwa przybliżą telewidzom ubezpieczenia komunikacyjne oraz małego i średniego biznesu. Kampania ma wizerunkowy charakter. Jej zadaniem jest m.in. ocieplenie wizerunku towarzystwa.

        

Agencja reklamowa Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację kampanii według pomysłu Hestii z wykorzystaniem postaci Shreka. Zespół kreatywny agencji zaproponował serię filmów bazujących na wybranych przygodach ogra, pod wspólnym hasłem „Ubezpieczenia wszystkich gatunków”. Filmy tworzą fabularne historyjki o niebezpiecznych przygodach bohaterów, a sceny dobrane są w taki sposób, aby pokazać konsumentom, że każdy z nas może znaleźć się w sytuacji, kiedy przyda się być ubezpieczonym. Za kreację odpowiada senior copywriter Katarzyna Byzia i art director Marta Sokołowska. Agencja pośredniczyła ponadto  w uzyskaniu od DreamWorks licencji na wykorzystania wizerunku Shreka.

Kampanię zaplanowano w telewizji i prasie. Spoty z udziałem Shreka będzie można zobaczyć w TVP1 i TVP 2, TVN,TVN7, TVN24, Tvn Turbo, TV4 i w Polsacie Sport. Za plasowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media. Jest to pierwsza od sześciu lat kampania telewizyjna tego ubezpieczyciela. Wspierają ją dodatkowo produktowe reklamy w prasie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"