„Lubimy niestandardowe działania, zawsze staramy się spojrzeń na sprawdzoną formułkę w świeży sposób. Wierzymy, że w tym wypadku nasza kreatywność przełoży się nie tylko na sportową rywalizację o status sponsora, ale też pozwoli nam na promocję turnieju i dotarcie do większej liczby marketerów" - powiedział Wojciech Majeran.
Wyjściowa cena licytacji pakietu sponsorskiego to 1 PLN. Zwycięzca licytacji, bez względu na cenę końcową, otrzyma tytuł Sponsora Głównego Turnieju oraz wszystkie świadczenia z tym związane, w tym m.in. powierzchnie reklamowe w trakcie turnieju oraz na pozostałych materiałach promocyjnych.
„Nie nastawiamy się na osiągnięcie spektakularnego wyniku licytacji. Celem jest zaangażowanie prawdziwych pasjonatów footballu i wzbudzenie ich zainteresowania turniejem. W ten sposób chcemy pokazać, że każda osoba może dołożyć swoją cegiełkę do wspierania młodych talentów. Nie zamykamy się jednak na partnerów komercyjnych, którzy mogą dołączyć do zabawy" - dodaje Majeran

Rozgrywany po raz 50. „Turniej Gramy o Złotą Piłkę" jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych młodzieżowych turniejów piłkarskich w Polsce. Spotkania eliminacyjne zostaną rozegrane w dniach 12.04-21.05 br. Wielki finał Turnieju odbędzie się na płycie głównej nowego stadionu warszawskiej Legii dn. 24 maja.
W imprezie biorą udział zespoły składające się maksymalnie z dziesięciu zawodników (5 grających i 5 rezerwowych) podzielone na trzy grupy wiekowe. Turniej, oprócz gwarancji wyśmienitej zabawy i cennych nagród, jest przepustką do wielkiej kariery sportowej. Zmaganiom drużyn przyglądają się łowcy piłkarskich talentów, reprezentujący największe polskie kluby. Turniej wykształcił też wielu wybitnych szkoleniowców i sędziów piłkarskich. Udział w nim jest bezpłatny.
Aukcja pakietu sponsorskiego potrwa 14 dni:












