Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa „Aegis” w nazwie od 2020 roku

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network, do której należą takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect, dentsu X zamierza usunąć z nazwy człon „Aegis”. To element realizacji strategii One Dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Człon „Aegis” ma zniknąć z nazwy Dentsu Aegis Network od 1 stycznia 2020 roku. Sieć chce też zintensyfikować działania w regionie Azji i Pacyfiku, aby w pełni zrealizować strategię „One Dentsu”.

Pracownicy sieci zostali poinformowani, że z początkiem przyszłego roku pojawi się nowa struktura korporacyjna, w ramach której sieć będzie działać obok Dentsu Inc., a nie jako spółka zależna.

Dyrektor naczelny i dyrektor wykonawczy DAN, Tim Andree w rozmowie z Campaignlive  wprawdzie nie potwierdził rebrandingu, ale jasno dał do zrozumienia, że ​​biznes jest przełomowy. - Integracja Dentsu Network i Aegis Media dobiegło końca - powiedział. Z kolei rzecznik sieci dodał: - Obecnie nie skupiamy się na nazwie, ale na działaniach zbliżających firmy Dentsu Aegis Network i Dentsu. Jest to naturalna ewolucja w celu zapewnienia długoterminowego zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół naszego zorientowania na klienta, innowacji i kreatywności.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dentsu-aegis-network-tworzy-dentsu-data-services-na-czele-tomasz-chojnecki,7171427732153985a ##

Sieć Dentsu przyjęła nazwę Aegis w 2012 roku w wyniku przejęcia przez Dentsu za 3,2 mld funtów brytyjskiej grupy Aegis.

- Od ponad roku jesteśmy w procesie transformacji. Cel to, zgodna z naszymi obserwacjami, zmiana funkcjonowania grupy, czyli maksymalne wykorzystanie kompetencji, które posiadamy (strategia, data, digital, performance marketing, produkcja filmowa czy planowanie mediów) dla rozwoju produktów, marek i usług naszych klientów. One Dentsu to naturalna ewolucja, która ma na celu zapewnienie długoterminowego, zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół wspólnej pasji budowania marek w oparciu o innowacyjność, idee, dane, technologie i kreatywność. Istotne jest dla nas to, jak obsługujemy naszych klientów i odpowiadamy na ich wyzwania- podkreśliła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Martyna Adamska, PR coordinator w Dentsu Aegis Network Polska.

O tym, co dokładnie to oznacza dla biznesu w Polsce i na świecie polski oddział DAN poinformuje po wakacjach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dentsu-aegis-network-polska-tworzy-centra-eksperckie-i-powoluje-client-partnerow,7171487795034241a ##

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"