Sieć franczyzowa Carrefour rośnie w siłę. Otwarto pierwsze sklepy Carrefour Express w Poznaniu

2013 rok dla Carrefour Express zaczął się bardzo dobrze. Tylko w styczniu sieć franczyzowa powiększyła się o 10 nowych sklepów, m.in. w Warszawie, Krakowie, Podkowie Leśnej i Czyżowicach. Otwarto także dwa pierwsze sklepy Carrefour Express w Poznaniu, który jest ważnym rynkiem dla całej branży handlowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Koncept, który proponuje Carrefour dostosowany jest nie tylko do wymagań klientów, ale też partnerów biznesowych. – Franczyza z Carrefour opiera się na czterech filarach, którymi są: silna i rozpoznawalna marka, właściwie dobrany dla klienta asortyment produktów, sprawna logistyka oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z fanczyzobiorcą, czyli udostępnianie partnerowi narzędzi do bieżącej analizy wyników sprzedaży, pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Obecnie w Polsce działa już 300 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express, a każdego miesiąca powstaje kilkanaście nowych placówek.W styczniu otworzono dwa sklepy w Poznaniu, w którym do tej pory nie było żadnej placówki z logo Carrefour Express. Wielkopolska to duży, ważny rynek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać z partnerami franczyzowymi ponad 200 sklepów rocznie.

Carrefour Polska rozwija dwa formaty sklepów franczyzowych w Polsce: Carrefour Express Mini-Market z charakterystycznym zielonym logo o powierzchni od 100 do 500 mkw. Są to większe sklepy, w których robimy codzienne zakupy. W sklepach jest m. in. stoisko do sprzedaży wędlin i mięsa w sposób tradycyjny. Drugi format to Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo - są to sklepy o powierzchni do 100 mkw. przeznaczone dla lokalizacji typowo miejskich lub stacji paliw. Sklepy te są w stu procentach samoobsługowe.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat, firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce, Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych: Carrefour Express Mini Market z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Ich wyróżnikiem jest bogaty asortyment oraz bardzo atrakcyjne ceny oraz Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone dla lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100m². Sklepy te oferują dodatkowe usługi np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowanie telefonu. Obecnie w Polsce działa już ponad 300 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"