Sieć TextilMarket - październik motorem sprzedaży Redan

40,7 mln zł wyniosły w październiku br. obroty właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket. Sprzedaż zmniejszyła się o 9% w porównaniu do tego samego miesiąca 2012 roku. Sieć TextilMarket rozwijała się zgodnie z planem. Gorszy miesiąc zanotował jednak segment modowy, z powodu opóźnienia w dostawie nowej kolekcji. Pełna oferta jesienno/zimowa jest już dostępna w sklepach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Jesteśmy zadowoleni z tempa rozwoju sprzedaży w sieci dyskontowej TextilMarket, która kolejny miesiąc z rzędu notuje nie tylko dodatnią dynamikę obrotów, ale także wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. – „Dzięki temu w tym segmencie wyraźnie poprawiamy wyniki”. 

Sieć dyskontowa TextilMarket w październiku osiągnęła obroty w wysokości 21,9 mln zł, czyli o 3% większe niż przed rokiem. Sprzedaż po dziesięciu miesiącach br. wynosiła 189,1 mln zł i była wyższa o ok. 5% r./r. Sieć TextilMarket na koniec października składała się z 281 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. m2, co oznacza wielkość sieci analogiczną do października 2012 r. 

„Po udanych pierwszych dziewięciu miesiącach, w październiku zanotowaliśmy niestety pogorszenie obrotów w segmencie modowym. Jest to konsekwencją opóźnienia zatowarowania sklepów nową ofertą jesienno/zimową. Jednak pod koniec października półki naszych sklepów fashion były już wypełnione bieżącą kolekcją Top Secret.” – powiedział Bogusz Kruszyński. – „Opóźnienie to spowodowało, że część klientów nie znalazła poszukiwanych towarów w naszych sklepach. Dlatego teraz prowadzimy działania w celu zachęcenia ich do ponownych odwiedzin i uzupełnienia garderoby o cieplejszy asortyment.” – dodał Wiceprezes Zarządu Redan S.A. 

W sieci modowej sprzedaż w październiku pogorszyła się r./r. o 20% do 18,8 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 2% wzrost względem października 2012 r. Narastająco, od stycznia do października, przychody ze sprzedaży artykułów segmentu modowego pod markami Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids wyniosły 178,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 22,6 mln zł, czyli 40% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia punktów handlowych sieci sprzedaży sektora fashion na koniec października 2013 r. wyniosła 39,1 tys. m2, co oznacza wzrost r./r. o ok. 6%. 

Łącznie w październiku br. szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 40,7 mln zł i była o 9% niższa względem tego miesiąca w minionym roku. Narastająco przez pierwszych dziesięć miesięcy łączne obroty wzrosły r./r. o 6% do 368 mln zł. Na koniec października powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,3 tys. m2, co oznacza 2% przyrost r./r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"