Facebook oficjalnie tłumaczy te zmiany chęcią podniesienia wartości prezentowanych w serwisie treści, poprzez promowanie atrakcyjnych i różnorodnych komunikatów kosztem spamu. W praktyce jednak oznacza to spadek efektywności dotychczasowej komunikacji w social media. Czy w takim razie era obecności firm na Facebooku przeminie? Z pewnością nie, portal ten bowiem w dalszym ciągu pozostaje niekwestionowanym liderem na arenie mediów społecznościowych i nawet pomimo tego typu komunikatów ignorowanie jego zalet jest dużym błędem. Facebook przeniknął do codziennej świadomości w sposób fenomenalny i jego idea istnieje w ogromnym stopniu w świecie offline, co jest gigantycznym osiągnięciem.
Tego typu regulacje zmuszą niejako do nałożenia jeszcze większego nacisku na jakość komunikowanych treści i zrezygnowanie ze sprawdzonych sposobów na zwiększenie zainteresowania odbiorców, jakimi są m.in. memy. Dedykowana strategia komunikacji w social media będzie miała dużo większe znaczenie w 2014 roku, a tym samym każda firma będzie musiała traktować udział w mediach społecznościowych jako istotny element promocji internetowej, a nie tylko jako dodatek.

Ostatnie wydarzenia mogą być również pretekstem do zajrzenia poza znany horyzont i zaprzyjaźnienia się kanałami, które do tej pory nie były traktowane w Polsce tak poważnie jak portal Zuckerberga. Mowa tutaj chociażby o Instagramie, który powoli lecz konsekwentnie, zwiększa swoją pozycję na rynku mediów społecznościowych. Głównie dlatego, że opiera się on na jednej z największych zalet wykorzystywanych na Facebooku – komunikacji wizualną.
Instagram posiada do perfekcji rozwiniętą główną ideę stojącą za sukcesem social media – możliwość szybkiego komunikowanie się z innymi użytkownikami, chwalenia się swoim życiem. - komentuje Bartłomiej Pałacki, PR Specialist GRUPA365NET – Obecnie w bardzo szybkim tempie powiększa się grono tzw. „Instagram Junkie”, czyli osób niejako uzależnionych od korzystania z tej aplikacji. Stanowi to dużą rzeszę osób, które są pewnymi odbiorcami komunikatów komercyjnych, czego nie powinni ignorować Brand Managerowie.

GRUPA 365 NET
to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
NR1WINTERNECIE.pl
to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net











