Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Konsorcjum agencji: Sigma Bis, dsk, Euvic Effect i Partner of Promotion wygrało przetarg Urzędu Transportu Kolejowego na realizację społecznej kampanii w ramach projektu "Kolejowe ABC II" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 52 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg UTK dotyczył przygotowania i realizacji społecznej, informacyjno-edukacyjnej kampanii medialnej w ramach projektu "Kampania Kolejowe ABC II".

W odpowiedzi wpłynęły 3 oferty. Złożyły je 3 konsorcja: Bringmore Advertising i Starcom (z ceną 51,98 mln zł), Media Group z Fabryką Komunikacji Społecznej i ITBC Communication (z ceną 48,87 mln zł) oraz Sigma Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion (z ceną 51,88 mln zł).

UTK do współpracy wybrał wspólną ofertę Sigmy Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion. Agencje te będą pracować dla Urzędu do końca września 2023 roku.

Zaplanowana kampania ma być wieloaspektowa. Oddzielne działania będą skierowane do dorosłych (głównie rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców dzieci w wieku 4-12 lat), oddzielne do dzieci w wieku 4-12 lat.

Zaplanowane działania mają obejmować emisję spotów tv, wydarzenia edukacyjno-informacyjne, emisję spotów w radiu, internet.

Jesienią 2021 roku UTK wybrał do współpracy reklamowej agencje Partner of Promotion i Media Group. Odpowiadały za kampanię "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele