Przetarg UTK dotyczył przygotowania i realizacji społecznej, informacyjno-edukacyjnej kampanii medialnej w ramach projektu "Kampania Kolejowe ABC II".
W odpowiedzi wpłynęły 3 oferty. Złożyły je 3 konsorcja: Bringmore Advertising i Starcom (z ceną 51,98 mln zł), Media Group z Fabryką Komunikacji Społecznej i ITBC Communication (z ceną 48,87 mln zł) oraz Sigma Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion (z ceną 51,88 mln zł).
UTK do współpracy wybrał wspólną ofertę Sigmy Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion. Agencje te będą pracować dla Urzędu do końca września 2023 roku.
Zaplanowana kampania ma być wieloaspektowa. Oddzielne działania będą skierowane do dorosłych (głównie rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców dzieci w wieku 4-12 lat), oddzielne do dzieci w wieku 4-12 lat.

Zaplanowane działania mają obejmować emisję spotów tv, wydarzenia edukacyjno-informacyjne, emisję spotów w radiu, internet.
Jesienią 2021 roku UTK wybrał do współpracy reklamowej agencje Partner of Promotion i Media Group. Odpowiadały za kampanię "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".











